*

PR

Radical SR8 ¥ASK

公開日: : ラディカル ,

4271301 7901951 1434425

<スポンサーリンク>

 

 

唯一の12時間は新しいからの日の使用状況を追跡して在庫今、この素晴らしいラディカルSR8です。車は事実上無印で、以下を特徴とし、

•一体型4ポンプオイル掃気システム、2油圧ポンプと回転翼水ポンプとRPX 72°2.7リットルV8エンジン
•2人乗り、一体型の安全セルを有する粉末被覆炭素鋼スペースフレームシャシー – FIA​​プロダクションスポーツカーの安全性に準拠した構造テスト
•エンジンオイルプレヒートシステム
•水プレヒート施設
•ラジカルシートインサート
FIAプロダクションスポーツカークラッシュテストに準拠•アルミハニカムフロントクラッシュ構造
•リムーバブル前方を向いたスチールシャーシ滞在
•77リットルの泡が充填されたアルミニウム製燃料タンクは、安全セル内のドライバーの後ろに取り付けられました
•完全に調整可能なペダルボックス
FIA要件に準拠•運転席ベルト
複合ラムエアボックス付き•エイト蝶燃料誘導システム
•一体型ベルハウジングとエンジンオイルタンク
•軽量スチールフライホイール、ツインプレートクラッチ
•ツインサイレンサー付きステンレス製マニホールドと排気システム
•Powertec P-テック6速シーケンシャルトランスアクスル、シームレスデフロックアップ用トルクバイアスリミテッド・スリップディファレンシャルと互換ギアセット。
•Powertecトランスミッションオイルポンプとラジエータ。
•完全に調整可能なニックサスペンションシステムのフロントとリア – 不等長上下ウィッシュボーン、製造されたアップライト、鍛鋼センターロックハブと交換可能なアンチロールリンク
•4ウェイ調節可能Intraxダンパー
•ラジカル4ポットキャリパーフロントとリア
•280ミリメートルの直径。 ×25ミリメートル、48ベーン浮動フロントとリアのディスク。
•ラジカルセンターロックは、アルミホイールをキャスト – 8ダイア「15×」。フロントと10.5は直径「×16」。後部
•ダンロップスリックタイヤを目的に設計されました。
•自己着色されたゲルコート仕上げた6ピース軽量ファイバーグラスのボディワーク
•高ダウン取り外し可能なダイビングプレーン、高い鼻、低ドラッグのフロントセクションと複合フロントディフューザーを強制
•炭素複合ブレーキの冷却シュラウドに接続された中央ブレーキ冷却ダクトを。
•ホイールアーチルーバーフロントとリア
•リアビューミラー
•クイックリリースフロントコクピットフェアリング
空気管理システムとラジエータ入口と•コンポジットサイドポッド
•コンポジットサイドスカート
•一体型エンジン誘導摂取量と換気グリルと取り外し可能な複合尾部。
アルミ端板と•カーボン複合バイプレーンリアウイング
•ハイダウンフォース複合リアディフューザー
•リアブレーキと霧ライト
•調整可能なマウントで鋳造されたコンポジット、高両面、ドライバーと助手席に。
•炭素複合ダッシュサラウンド
•折りたたみ可能な列を持つクイックリリースステアリングホイール
•LEDアナログタコメーター、ギアインジケータ、シフトライト、エンジンパラメータ/速度と警告灯の4 LCDディスプレイを組み込んだラジカル表示部
•ダッシュマウント型ブレーキバイアス調整器。

この車はマークされていないとレースする準備ができて、車はリム上の新しいスクラブスリックタイヤ、リム上の新しいスリックタイヤのセットと、リムに濡らすの新しいセットを供給することになります。交渉によって利用可能な追加の予備品パッケージ

 

In stock now is this awesome Radical SR8 with only 12 hours track day use from new. The car is virtually unmarked and features the following,

• RPX 72° 2.7 litre V8 engine with integral 4 pump oil scavenge system, 2 oil pressure pumps and rotating vane water pump
• Two-seater, powder-coated carbon steel spaceframe chassis with integral safety cell – complying with FIA Production Sports Car Safety Structure test
• Engine oil pre heat system
• Water pre heat facility
• Radical seat inserts
• Aluminium honeycomb front crash structures complying with FIA Production Sports Car Crash Test
• Removable forward facing steel chassis stays
• 77 litre foam-filled aluminium fuel tank mounted behind the driver within the safety cell
• Fully adjustable pedal box
• Driver seat-belt complying with FIA requirements
• Eight butterfly fuel induction system with composite ram-air box
• Integral bell-housing and engine oil tank
• Lightweight steel flywheel and twin plate clutch
• Stainless steel manifold and exhaust system with twin silencer
• Powertec P-Tec six-speed sequential transaxle, interchangeable gear sets with torque-biasing limited-slip differential for seamless diff lock-up.
• Powertec transmission oil pump and radiator.
• Fully adjustable Nik suspension system front and rear – unequal length top and bottom wishbones, fabricated uprights, forged steel centre lock hubs and interchangeable anti-roll links
• Four way adjustable Intrax dampers
• Radical four-pot calipers front and rear
• 280mm dia. × 25mm, 48 vane floating front and rear discs.
• Radical centre lock, cast aluminium wheels – 8″ × 15″ dia. front and 10.5″ × 16″ dia. rears
• Dunlop purpose-designed slick tyres.
• Six-piece lightweight fibre-glass bodywork with self-coloured gel coat finish
• High down force composite front diffuser with removable dive planes, high nose, low-drag front section
• Central brake cooling duct connected to carbon composite brake cooling shrouds.
• Wheel arch louvers front and rear
• Rear view mirrors
• Quick-release front cockpit fairing
• Composite side pods with air management system and radiator inlet
• Composite side-skirts
• Removable composite tail section with integral engine induction intake and ventilation grilles.
• Carbon composite bi-plane rear wing with aluminium end plates
• High-down force composite rear diffuser
• Rear brake and fog lights
• Moulded composite, high-sided, drivers and passenger seats with adjustable mounts.
• Carbon-composite dash surround
• Quick release steering wheel with collapsible column
• Radical display unit incorporating an LED analogue rev counter, gear indicator, shift light, four LCD displays of engine parameters/speed and warning lights
• Dash-mounted brake bias adjuster.

This car is unmarked and ready to race, car will be supplied with new scrubbed slicks on rims, a set of new slicks on rims and a new set of wets on rims. Additional spares package available by negotiation

 

https://www.motorsportauctions.com/category/333/Prototypes-and-GTs/listings/35802/Radical-SR8.html

関連記事

2012 Radical SR3 1500 RS 607万円

車両価格:£37,995 この優れたSR3はトラック日間使用されており、出走されて

記事を読む

Radical SR8 2013 818万円

車両価格:818万円 Description: 2012 ordered right

記事を読む

Radical RXC 500 1705万円

  車両価格:€150,000 一歳、道路法的および道路が時計の6

記事を読む

Radical SR8 LM 554万円

    車両価格:€49,900  

記事を読む

PR

    • 2現在オンライン中の人数:
PAGE TOP ↑
リンク