*

PR

Dino 246 GTS ¥ASK

公開日: : 最終更新日:2015/05/22 フェラーリ , ,

Dino 246 GTS

<スポンサーリンク>

車両価格:ASK

246ディノのGTSバージョンは1972年3月のジュネーブサロンに到着し、それはシリーズIIIプラットフォーム上に構築され、座席の後ろに収納することができた取り外し可能なTARGAルーフパネルを紹介されました。シャーシはまた、強化余分な側面に沿ってブレースとエンジンフレームの前面で修飾した。別にタルガトップが目に見えてGTSは、リア3四半期の窓の欠如によって同定することができ、これらは各セイルパネルから切り開いた3口の銀行で置き換えられて。 GTとGTSの両方の生産は1974年に最後に来た、ちょうど1274年のGTSが建設された。

この例では、後半に1973年に建設され、その最初の所有者に1974年5月Autobeckerで配信した。車はクレマ内部とのBluディノMetallizatoの印象的な色の組み合わせで提示した。最初の所有者は、驚くほど、年頃2004年に亡くなるまで車を保っても、これに続いて、車は2013年新しいから本物の家族のオーナー車まで同じ家族と一緒に残った。 40年後、最終的には車は元のカストディアンを離れ、ディーラーによって購入された。

この注目すべきディノは常に非常によく維持されている見事な状態で残っていた。しかし、この時点では判断が非常に交感神経いえ、車を復元するためになされた。 2013年に車は内装がネロに変更された、現在の唯一の第2のプライベート所有者によって購入された。車は素晴らしい状態のままで、再び非常によく、近年で維持されている。驚くほどの車は元のツールキットおよびスペアキー、取扱説明書、さらには保証書との完全な本のパックが付属しています。車はちょうどロンドン外に私たちのショールームですぐに見ることが可能です。

The GTS version of the 246 Dino arrived at the Geneva Salon in March 1972, it was built on the series III platform and featured a removable targa roof panel that could be stowed behind the seats. The chassis was also modified with reinforced extra bracing along the sides and front of the engine frame. Aside the targa top visibly the GTS could be identified by the lack of rear three-quarter windows, these being replaced by a bank of three vents carved out from each sail panel. Production of both the GT and GTS came to an end in 1974, just 1274 GTSs were built.
This example was built in late 1973 and delivered by Autobecker in May 1974 to its first owner. The car was presented in the striking colour combination of Blu Dino Metallizato with Crema interior. The first owner amazingly kept the car until his death in circa 2004, even following this, the car remained with the same family until 2013. A real one family owner car from new. After 40 years eventually the car left its original custodians and was purchased by a dealer.
This remarkable Dino had remained in superb condition always being extremely well maintained. However, at this time the decision was made to restore the car, albeit very sympathetically. In 2013 the car was purchased by its current and only second private owner who had the interior changed to Nero. The car remains in superb condition and has again been extremely well maintained in recent years. Amazingly the car is accompanied by its original tool kit and book pack complete with spare keys, instruction manual and even warranty card. The car is available to view immediately in our showrooms just outside London.

http://www.dkeng.co.uk/ferrari-sales/533/Blue_Chip_and_Competition_Cars/Dino_246_GTS.html

関連記事

1967 Ferrari Dino 206 S Spider 2億5466万円(SOLD)

    Sold for €2.072.000

記事を読む

Ferrari 458 challenge evo 2012 2302万円

車両価格:€170,000 Description: Car is equippe

記事を読む

史上最高額落札なるか フェラーリ335 S スパイダー・スカリエッティ

【2月3日 AFP】1957年製のフェラーリ335 S スパイダー・スカリエッティ(Ferrar

記事を読む

1966 Ferrari 330 GT 2+2 Series II 2868万円

Sold for (£): 155,250 There were three dist

記事を読む

1962-63 FERRARI 250 GTO BERLINETTA 44億7443万円(SOLD)

Sold for US$ 38,115,000 元ジョー・シュレッサー/アンリOrei

記事を読む

【F1】F1 FERRARI 642 ¥ASK

車両価格:ASK 年:1991 エンジン:V1265° 電源:710 PS ギア

記事を読む

1969 Ferrari 246GT Dino 5576万円

車両価格:$467,500 この1969フェラーリ246​​GT L型車台番号0050

記事を読む

1971 Ferrari 365 GTB/4 Daytona ¥ASK

車両価格:ASK 登録番号:シャーシ番号を有料EU税:13865 60年代後半では、

記事を読む

2006 Ferrari FXX Evoluzione 2億1136万円

車両価格:$1,750,000 2006年はフェラーリFXXエボルツィオーネ、

記事を読む

1971 Ferrari Dino GT ¥ASK

車両価格:ASK 1971年にはフェラーリディーノGT Vinは#02314.この29

記事を読む

Message

メールアドレスが公開されることはありません。

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

PR

    • 5現在オンライン中の人数:
PAGE TOP ↑
リンク