*

PR

Lancia Integrale Martini 5 1519万円

Lancia Integrale Martini 5

<スポンサーリンク>

車両価格:£79,995

 

The Lancia Delta was first revealed in 1979 at the Frankfurt Motor Show and has become an icon for dominating the Rallying world in the late 80s and early 90s. In 1991, Lancia introduced the ‘Evoluzione’ variants of the Integrale, which were to be the final homologation cars built for the Rally Team, racing under the Martini banner.

Changes on the Evo cars included a wider front and rear track, leading to bigger arches as well as uprated diffs, suspension and importantly engine, with car now pushing out over 200bhp. It was these Evo I and Evo II Integrales that really boosted the appeal of the previous 16V Deltas; making them one of the most sought after cars both back in the 90s and still today.

The example that we are offering is one of the most iconic road-going Integrales produced; a Martini 5 with just under 42,500 KM showing. Numbered 111 of just 400 examples, the Martini 5 was a special run of cars built to celebrate the 5th consecutive World Rally Championship for the Lancia team.

The car is finished in the now iconic Martini livery and sits in very good overall condition, with the Alcantara interior complementing the well preserved body and mechanics of the car. The Martini 5 is one of the most recognisable Integrales ever produced, a model thats appreciation is only set to rise. Not only a fantastic car to drive and enjoy, but also a real chance to invest in Rallying history.

 

ランチア·デルタは、最初のフランクフルトモーターショーで、1979年に明らかになったし、80年代後半と90年代初頭に結集世界を支配するためのアイコンとなっています。 1991年には、ランチアはマティーニ旗の下にレース、ラリーチームのために構築され、最終的なホモロゲ車であることがあったINTEGRALEの「Evoluzione」変異体を、導入しました。

エボ車の変更は、より広いフロントとリアのトラックが含まれて車が今200bhpの上に押し出すと、大きなアーチだけでなく、upratedな差分、サスペンション、重要なエンジンにつながります。それは本当に、前の16Vデルタの魅力を高め、これらのエボIとエボII Integralesました。それらほとんどの車の後に、両方のバック今日の90年代に、まだ模索の一つとなっています。

私たちが提供している例はIntegralesが生成最も象徴的なロードゴーイングの一つです。すぐ下に42,500 KMの上映とマティーニ5。ちょうど400例の111の番号を付け、マティーニ5はランチアのチームのために第5回の連続した​​世界ラリー選手権を祝うために構築された車の特別な実行されました。

車は現在、象徴的なマティーニのカラーリングに仕上げ、よく保存されボディと車の力学を補完アルカンタラのインテリアで、非常に良い全体的な状態で座っています。マティーニ5は、感謝のthatsモデルだけ上昇するように設定され、これまで産最も有名なIntegralesの一つです。駆動し、楽しむために素晴らしい車だけでなく、歴史を結集に投資する本当のチャンスだけではなく。

http://joemacari.com/All-Cars-for-Sale/_prod_Lancia-Integrale-Martini-5_1168.htm

 

関連記事

1992 Lancia Delta HF Evoluzione Gr. N 564万円

    車両価格:£36,500 LANCIA

記事を読む

1972 Lancia Stratos Stradale 2832万円(SOLD)

Sold for US$ 264,000 納屋の検索 1972ランチアストラトスSt

記事を読む

1989 Lancia Delta Integrale Group N Rally Car 497万円

Sold for (£): 27,025 Well-known genuine Gro

記事を読む

LANCIA DELTA Gruppo A EX WORKS 3162万円

車両価格:€235,000 Car Auriol - Occelli (Portogallo 1

記事を読む

1992 Lancia Delta Integrale HF Turbo Martini 5

登録:未登録-NOVA発行 車台番号:ZLA831ABO * 00567553

記事を読む

1980 LANCIA RALLY SE 037 PROTOTYPE GROUP B COMPETITION CAR 予想価格:3900-4900万円

€320,000 - 400,000 最初の工場のプロトタイプ 1980ランチアラリ

記事を読む

Lancia Delta Integrale 16V Gruppo A  969万円

車両価格:€72,000 Lancia Delta 16 V G.A ex Campi

記事を読む

1982 Lancia 037 Stradale 4290万円(SOLD)

Sold for €336.000 205馬力、ボッシュKugelfischer

記事を読む

1983 Lancia LC-2 Group C ¥SOLD

車両価格:SOLD Condition: Used Clear Title

記事を読む

Lancia Stratos Groupe 4 coupé 1974

€420,000 - 500,000 JPY 55 million - 66 millio

記事を読む

Message

メールアドレスが公開されることはありません。

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

PR

    • 5現在オンライン中の人数:
PAGE TOP ↑
リンク