*

PR

MCR S2 – Sports 2000 Duratec 665万円

公開日: : 未分類 ,

[ MCR S2 - Sports 2000 Duratec

<スポンサーリンク>

車両価格:£35,000

Description:
MCR – Sports 2000 Duratec second hand car 2011 car to latest spec (ready to race) £35,000 + vat

Bodywork:
5-piece GRP bodywork.
Single element carbon fibre composite rear wing with adjustable angle

Transmission:
Hewland 5-speed sequential gearbox (5 forward, 1 reverse)

Suspension:
Pushrod/rocker activation of Penske coil over damper unit at each wheel
Steel fabricated double wishbones all round
Simple anti-roll bar adjustment mechanism with easy access for bar changes
Ride height, camber and toe settings adjustable for each wheel

Chassis:
Box tubular space frame construction with integral safety cage
Rack-and-pinion steering
Anti-intrusion side structures, stressed aluminium alloy panels
Aluminium crash box
45 ltr aluminium fuel cell for over 1 hour of running without refuelling

Engine:
Standard Sports 2000 spec Ford Duratec 2 ltr inline 4 cylinder engine producing approx. 200 bhp
Raceline dry sump system

Brakes:
Dual Wilwood master cylinders with dash board mounted brake bias adjustment
Front and rear Wilwood 4-pot aluminium racing callipers
255mm vented disks front and rear

Wheels:
6″ x 13″ front, 8″ x 13″ rears, 1 piece aluminium centre lock wheels

Tyres:
6″ x 13″ front, 8″ x 13″ rear controlled Yokohama slicks
6″ x 13″ front, 8″ x 13″ rear controlled Yokohama rain tyres

Safety:
FIA approved 6-point safety harness
Mechanically operated plumbed in fire extinguisher

Dimensions:
Length – 4470mm . Wheelbase – 2590mm . Width – 1720mm . Front track – 1500mm
Rear track – 1445mm . Total weight – approx 521 kg

Fitted with Race Technology Data Logger.

NOTE. a few people rang recently about buying one of the MCR’s, one of our girls said this car was not longer available, it is if you would like to get back to us.

 

概要:
MCR – (レースする準備ができて)最新のスペック£35,000 +付加価値税のスポーツ2000 Duratec秒針車2011車

ボディワーク:
5ピースGRPの車体。
角度調整可能で、単一の要素炭素繊維複合リアウイング

トランスミッション:
ヒューランド製5速シーケンシャルギアボックス(5フォワード、1逆)

サスペンション:
各車輪でのダンパユニットの上にペンスキーコイルのプッシュロッド/ロッカー活性化
鋼はダブルウィッシュボーンにすべてのラウンドを製作します
バーの変更のための容易なアクセスを持つ単純なアンチロールバーの調整機構
各車輪の調整可能な車高、キャンバーとトー設定

シャーシ:
一体型安全ケージを有する管状スペースフレーム構造をボックス
ラックアンドピニオンステアリング
アンチ侵入側構造は、アルミニウム合金板を強調しました
アルミクラッシュボックス
給油なしで実行の1時間以上のための45 LTRアルミ燃料電池

エンジン:
約産標準のスポーツ2000年仕様のフォードDuratec 2 LTRの直列4気筒エンジン。 200馬力
Racelineドライサンプシステム

ブレーキ:
ダッシュボードでデュアルWilwoodマスターシリンダーは、ブレーキバイアス調整マウント
フロントとリアWilwood 4ポットアルミレーシングキャリパー
255ミリメートル、フロントとリアのディスクを通気

ホイール:
6 “×13″フロント、8 “×13″後部、1ピースアルミセンターロックホイール

タイヤ:
6 “×13″フロント、8 “×13″リア制御横浜スリックタイヤ
6 “×13″フロント、8 “×13″リア制御横浜レインタイヤ

安全性:
FIAは、6点の安全ハーネスを承認しました
機械的に操作は消火器に配管さ

寸法:
長さ – 4470ミリメートル。ホイールベース – 2590ミリメートル。幅 – 1720ミリメートル。フロントトラック – 1500ミリメートル
リアトラック – 1445ミリメートル。総重量 – 約521キロ

レーステクノロジーデータロガーを装着。

注意。少数の人々は、あなたが私達に戻って取得するために希望の場合それは、私たちの女の子の一つはこの車が利用できない長いと言ったMCRののいずれかを、購入を最近鳴りました。

 

http://racecarsdirect.com/Advert/Details/43410/mcr-s2—sports-2000-duratec

関連記事

AMS Autoracing Tipo 277 778万円

  車両価格:€70,000 AMS - 特別な機械設備は現在、2人乗

記事を読む

MG Modsports Midget For Sale 277万円

車両価格:£15,000 販売レーシングMG Modsportsの小人について

記事を読む

1959 Cooper Monaco T49 Mk1 no. 002 ¥ASK

車両価格:ASK 最も成功した販売用クーパーモナコのキャンペーンを行っ間でご紹介します

記事を読む

1974 March 742 Formula Atlantic/F2 802万円

車両価格:$67,500 歴史 1974月の工場出荷時のシャーシレコードがTrive

記事を読む

Formula Ford Kent Series Ray GR06/07 238万円

車両価格:£12,500 Fully re built last year and mai

記事を読む

no image

1940s-50s ORIGINAL BELLY TANK RACE CAR, SALTSTER, BONNEVILLE RACER 373万円

車両価格:$30,000 Up for grabs is my original bell

記事を読む

1938 ALVIS 3-LITER SPECIAL

US$ 250,000 - 325,000 JPY 30 million - 38 mil

記事を読む

FIA Spec Cobra 4728万円

車両価格:€250,000   Description: Built

記事を読む

【スズキGSXR1000エンジン搭載】Formula 1000 race car, SCCA FB class, SPEADS F1000 GSXR1000 Eng 439万円

車両価格:$36,900 2003は、多くのスペアパーツと一緒に販売のためのF1000

記事を読む

【ebay】GM LSA E-rod 660hp emissions legal streetable trackday race car

Our 2015 Pikes Peak Open Class winning D2RS is

記事を読む

Message

メールアドレスが公開されることはありません。

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

PR

    • 6現在オンライン中の人数:
PAGE TOP ↑
リンク