*

PR

Ferrari 250 PF Cabriolet S11 ¥ASK

公開日: : フェラーリ , ,

Ferrari 250 PF Cabriolet S11

車両価格:ASK

Unveiled to the public at the 1959 Paris Salon, the Ferrari 250 GT Series II Cabriolet represented the last evolution of Ferrari’s 250 Spyders and Cabriolets.

Around this time – the 250 TDF and 250 SWB competition models were the fastest and most prestigious road/racecars you could buy and the 250 California and Series I cabriolets were the most desirable dropheads. The Ferrari 250 PF Coupe was the flagship luxury GT and the newly launched Series 11 Cabriolets were to represent a big jump in performance and luxury over their predecessors.

The new Series 11 Cabriolets were fitted with the latest more-powerful Colombo V12 engine with outside plugs, coil valve springs and 12-port cylinder heads, coupled to a four speed with overdrive gearbox, giving a top speed of approaching 150 mph. The fitment of the newly introduced four-wheel Girling disc brakes and the latest Koni shock absorbers also provided the car with handling to match the performance of the engine.

1 of 200 made – this stunning example was subject to a complete nut and bolt restoration over a 5 year period costing $400,000 and is commensurately in superb condition.

The car comes complete with it’s factory hardtop and is ready to tour or show.

1959年のパリ·サロンで一般公開さ、フェラーリ250 GTシリーズIIカブリオレは、フェラーリの250スパイダーとコンバーチブルの最後の進化を表現しました。

この頃 – 250 TDFと250 SWBの競争モデルはあなたが買うことができる最速で最も権威のある道路/レースカーであり、250カリフォルニアとシリーズIコンバーチブルは最も望ましいdropheadsました。フェラーリ250 PFクーペは、主力の高級GTであ​​り、新発売のシリーズ11コンバーチブルは、前任者よりもパフォーマンスと豪華で大きな飛躍を表現していました。

新シリーズ11コンバーチブルは、外部のプラグ、コイルバルブスプリングと12ポートシリンダーヘッドと、最新のより強力なコロンボのV12エンジン搭載のオーバードライブギアボックスで4速に連結され、毎時150マイルに近づくの最高速度を与えていました。新たに導入された四輪ガーリングディスクブレーキと最新コニショックアブソーバーの取付具は、エンジンの性能に合わせて、取り扱いが付いている車を提供しました。

作られた200の1 – この見事な例は、$ 400,000原価計算5年間の完全なナットとボルトの復元を行った、素晴らしい状態に相応しています。

車はそれの工場出荷時のハードトップが付属していますし、ツアーやショーの準備ができています。

 

http://talacrest.com/Ferrari-Sales/Ferrari-250-PF-Cabriolet-S11/10881.htm

関連記事

F-50 コーンズ アルバム タンク交換 グッドイヤー クラシケ

【ヤフオク】F-50 コーンズ アルバム タンク交換 グッドイヤー クラシケ 現在価格:2億円

F-50 正規輸入車35台、 低走行車 実走証明記録簿、サービス記録簿あり。ガスタンク交換済

記事を読む

image

1994 FERRARI 512 TR COUPÉ 1755万円(SOLD)

Sold for £113,500 1994フェラーリ512 TRクーペ ピニンファ

記事を読む

545-4

ISO RIVOLTA IR300 Bizzarrini Breadvan 3370万円

車両価格:€250,000 Giotto Bizzarini avait crée

記事を読む

Ferrari - F 355 Berlinetta

フェラーリ – F 355 Berlinetta ¥ASK

車両価格:ASK http://www.dpm-motors.com/index11.

記事を読む

FERRARI 312 T3

【F1】FERRARI 312 T3 ¥ASK

車両価格:ASK   販売のためのFERRARI312 T3 年:19

記事を読む

f300-F1-Replica-650x420

SCHUMACHER レプリカ 1007万円

車両価格:£55,000 SCHUMACHERいいえ、本物のF1カーが、シューマ

記事を読む

Ferrari 365 GTB4 Daytona

Ferrari 365 GTB/4 Daytona 1億3293万円

車両価格:£700,000   The late 60s were a

記事を読む

MO14_r233_001

1997 Ferrari F310 B 9086万円(SOLD)

Sold for $825,000 730馬力、2998 ccの40バルブ、後部

記事を読む

ferrari-488-630x315

First Available 488 In Black 3652万円

車両価格:£200,000 Prindiville are delighted to

記事を読む

Ferrari 512 BB RHD

Ferrari 512 BB RHD 6932万円

車両価格:£365,000 This is the very last right h

記事を読む

Message

メールアドレスが公開されることはありません。

次のHTML タグと属性が使えます: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

PR

    • 4現在オンライン中の人数:
PAGE TOP ↑
リンク