*

PR

Ferrari 250 PF Cabriolet S11 ¥ASK

公開日: : フェラーリ , ,

Ferrari 250 PF Cabriolet S11

<スポンサーリンク>

車両価格:ASK

Unveiled to the public at the 1959 Paris Salon, the Ferrari 250 GT Series II Cabriolet represented the last evolution of Ferrari’s 250 Spyders and Cabriolets.

Around this time – the 250 TDF and 250 SWB competition models were the fastest and most prestigious road/racecars you could buy and the 250 California and Series I cabriolets were the most desirable dropheads. The Ferrari 250 PF Coupe was the flagship luxury GT and the newly launched Series 11 Cabriolets were to represent a big jump in performance and luxury over their predecessors.

The new Series 11 Cabriolets were fitted with the latest more-powerful Colombo V12 engine with outside plugs, coil valve springs and 12-port cylinder heads, coupled to a four speed with overdrive gearbox, giving a top speed of approaching 150 mph. The fitment of the newly introduced four-wheel Girling disc brakes and the latest Koni shock absorbers also provided the car with handling to match the performance of the engine.

1 of 200 made – this stunning example was subject to a complete nut and bolt restoration over a 5 year period costing $400,000 and is commensurately in superb condition.

The car comes complete with it’s factory hardtop and is ready to tour or show.

1959年のパリ·サロンで一般公開さ、フェラーリ250 GTシリーズIIカブリオレは、フェラーリの250スパイダーとコンバーチブルの最後の進化を表現しました。

この頃 – 250 TDFと250 SWBの競争モデルはあなたが買うことができる最速で最も権威のある道路/レースカーであり、250カリフォルニアとシリーズIコンバーチブルは最も望ましいdropheadsました。フェラーリ250 PFクーペは、主力の高級GTであ​​り、新発売のシリーズ11コンバーチブルは、前任者よりもパフォーマンスと豪華で大きな飛躍を表現していました。

新シリーズ11コンバーチブルは、外部のプラグ、コイルバルブスプリングと12ポートシリンダーヘッドと、最新のより強力なコロンボのV12エンジン搭載のオーバードライブギアボックスで4速に連結され、毎時150マイルに近づくの最高速度を与えていました。新たに導入された四輪ガーリングディスクブレーキと最新コニショックアブソーバーの取付具は、エンジンの性能に合わせて、取り扱いが付いている車を提供しました。

作られた200の1 – この見事な例は、$ 400,000原価計算5年間の完全なナットとボルトの復元を行った、素晴らしい状態に相応しています。

車はそれの工場出荷時のハードトップが付属していますし、ツアーやショーの準備ができています。

 

http://talacrest.com/Ferrari-Sales/Ferrari-250-PF-Cabriolet-S11/10881.htm

関連記事

1984 Ferrari 308 GTSi QV 1913万円

車両価格:£99,995 This stunning 308 has been in th

記事を読む

2003 FERRARI 575 GTC COMPETIZIONE ¥ASK

  このフェラーリ575 GTCは、FIA GT選手権やアメリカン・ル・マン

記事を読む

【ヤフオク】チャレンジ328

チャレンジ仕様の328。代理出品ですので走行。事故歴分からないと致します。マフラーはキダス

記事を読む

1984 Ferrari 126 C4 M2 Formula 1 Monoposto 6186万円(SOLD)

Sold for €483,000 元ミケーレ・アルボレート フェラーリClassi

記事を読む

FERRARI F50 (Cabriolet) 1億7606万円

車両価格:1'350'000スイスフラン Inverkehrsetzung 03.199

記事を読む

【ヤフオク】テスタロッサ ディーラー車

今回限りの出品です。 現在市場に出ているテスタロッサの中では最も安いのではないでしょう

記事を読む

Ferrari F40 GT ¥ASK

車両価格:ASK その凶暴なパフォーマンスと機知に富んだ空気力学的なスタイリングで、フ

記事を読む

Ferrari 330GT 2+2 ¥ASK

車両価格:ASK Introduced in January 1964, the 3

記事を読む

フェラーリ 288 GTO  Evoluzione ¥ASK

車両価格:ASK ※This car is not for sale. ※こちら

記事を読む

フェラーリ 365 GT4/BB ¥ASK

車両価格:ASK 1974年式 フェラーリ 365GT4/BB カウンタックのラ

記事を読む

Message

メールアドレスが公開されることはありません。

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

PR

    • 2現在オンライン中の人数:
PAGE TOP ↑
リンク