*

PR

Ferrari 250 PF Cabriolet S11 ¥ASK

公開日: : フェラーリ , ,

Ferrari 250 PF Cabriolet S11

車両価格:ASK

Unveiled to the public at the 1959 Paris Salon, the Ferrari 250 GT Series II Cabriolet represented the last evolution of Ferrari’s 250 Spyders and Cabriolets.

Around this time – the 250 TDF and 250 SWB competition models were the fastest and most prestigious road/racecars you could buy and the 250 California and Series I cabriolets were the most desirable dropheads. The Ferrari 250 PF Coupe was the flagship luxury GT and the newly launched Series 11 Cabriolets were to represent a big jump in performance and luxury over their predecessors.

The new Series 11 Cabriolets were fitted with the latest more-powerful Colombo V12 engine with outside plugs, coil valve springs and 12-port cylinder heads, coupled to a four speed with overdrive gearbox, giving a top speed of approaching 150 mph. The fitment of the newly introduced four-wheel Girling disc brakes and the latest Koni shock absorbers also provided the car with handling to match the performance of the engine.

1 of 200 made – this stunning example was subject to a complete nut and bolt restoration over a 5 year period costing $400,000 and is commensurately in superb condition.

The car comes complete with it’s factory hardtop and is ready to tour or show.

1959年のパリ·サロンで一般公開さ、フェラーリ250 GTシリーズIIカブリオレは、フェラーリの250スパイダーとコンバーチブルの最後の進化を表現しました。

この頃 – 250 TDFと250 SWBの競争モデルはあなたが買うことができる最速で最も権威のある道路/レースカーであり、250カリフォルニアとシリーズIコンバーチブルは最も望ましいdropheadsました。フェラーリ250 PFクーペは、主力の高級GTであ​​り、新発売のシリーズ11コンバーチブルは、前任者よりもパフォーマンスと豪華で大きな飛躍を表現していました。

新シリーズ11コンバーチブルは、外部のプラグ、コイルバルブスプリングと12ポートシリンダーヘッドと、最新のより強力なコロンボのV12エンジン搭載のオーバードライブギアボックスで4速に連結され、毎時150マイルに近づくの最高速度を与えていました。新たに導入された四輪ガーリングディスクブレーキと最新コニショックアブソーバーの取付具は、エンジンの性能に合わせて、取り扱いが付いている車を提供しました。

作られた200の1 – この見事な例は、$ 400,000原価計算5年間の完全なナットとボルトの復元を行った、素晴らしい状態に相応しています。

車はそれの工場出荷時のハードトップが付属していますし、ツアーやショーの準備ができています。

 

http://talacrest.com/Ferrari-Sales/Ferrari-250-PF-Cabriolet-S11/10881.htm

関連記事

Ferrari LaFerrari 2015

Ferrari LaFerrari 2015 ¥ASK

車両価格:ASK Make: Ferrari Model: LaFerrari

記事を読む

Ferrari F40  GT

Ferrari F40 “GT” ¥ASK

車両価格:ASK 何ABS、ないトラクションコントロール、無電気油圧パドルシフト、無安

記事を読む

1992 Ferrari  F40

1992 Ferrari F40 1億7855万円

車両価格:$1,495,500 1992フェラーリF40、 全開小切手帳サービスは、

記事を読む

1968 Ferrari 365GT 2+2

1968 Ferrari 365GT 2+2 2137万円

車両価格:$179,500 1968フェラーリ365 GT 2 + 2クイーンマザー

記事を読む

Ferrari 250 GT Drogo

Ferrari 250 GT Drogo ¥ASK

車両価格:ASK 概要: このシャーシはありませんとのフェラーリ250 GTドロ

記事を読む

PA16_r108_001

1989 Ferrari F40

2つのターボ過給機とウェーバー・マレリエンジンマネジメントと燃料噴射と478馬力、29

記事を読む

used-1995-ferrari-333_sp-worldsportscar-9423-10056644-1-640

1995 Ferrari 333 SP World Sports Car ¥SOLD

車両価格:SOLD Condition: Used Clear Tit

記事を読む

AM15_r191_001

1972 Ferrari 365 GTC/4 5996万円(SOLD)

Sold for $495,000 320馬力、6ウェバー38 DCOE59/6

記事を読む

Ferrari 458 Challenge

Ferrari 458 Challenge 1924万円

車両価格:$155,000 Mileage on the car:  2591 M

記事を読む

LF14_r179_001

1956 Ferrari 250 GT Berlinetta Competizione ‘Tour de France’ by Scaglietti 7億6851万円(SOLD)

Sold for £4,872,000 7000 rpmで225馬力、3ウェーバ

記事を読む

Message

メールアドレスが公開されることはありません。

次のHTML タグと属性が使えます: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

PR

  • Sorry. No data so far.

    • 10現在オンライン中の人数:
PAGE TOP ↑
リンク