*

PR

Ferrari 250 GT Lusso ¥ASK

公開日: : フェラーリ , ,

Ferrari 250 GT Lusso 2

車両価格:ASK

Lusso #4851
Files with the car
– Ferrari Classiche file with build sheets
– HTP document
– FIVA certificate
– Importing documents into the UK
– Purchase Records
– MOT certificate and copy of log book
– Mille Miglia Tributo (2011) and Tour Auto (2012) final results

History

The car was manufactured 1963 and delivered to the US importer Chinetti Motors.
First registration was August 1963.
The numbers: engine number interno 1438/62 / gearbox 67/ rear axle 69

Service and Restoration

GTO invoices in file for work done to date

Work done at Cavallo Motorsports – prepared for HTP with a roll cage (included with the car as well as new 6 point seat belts). New differential rack and pinion.

Prior to 2011 it was repainted from bare metal around 2005, and finished in its current colours, and the interior has just been refinished in correct black leather. During the repaint the engine was removed, and the engine bay and underside fully detailed. Additionally, the exterior chrome has been re-plated. All work was done by Motion Products West Inc, in Carlsbad, California.

This car had been in a previous owner`s hands for some 33 years. For the majority of those thirty plus years the car was garaged in Southern California. The motor was overhauled by Bill Rudd, and additional mechanical work included the rebuild of all for brake calipers, all new soft brake lines, rebuild of both the brake master cylinders and booster, re-coring the radiator, new front springs, installing a new standard thermostat, removing and refurbished the fuel tank including the sending unit, and rebuilding, rebuilding both fuel pumps, and tuning the carburetors.

We bought the car in 2012 and sold it to a collector last year and have just bought it back into stock.

ルッソ#4851
車を持つファイル
– ビルドのシーツフェラーリClassicheファイル
– HTPドキュメント
– FIVA証明書
– 英国への文書のインポート
– 購入記録
– MOT証明書とログブックのコピー
– ミッレミリアTRIBUTO(2011)とツアーオート(2012)最終結果

歴史

車は1963年に製造し、米国の輸入Chinettiモーターズに送達しました。
最初の登録は、1963年8月でした。
番号:エンジン番号INTERNO 1438から1462 /ギアボックス67 /リアアクスル69

サービスと復元

これまでに行われた作業用ファイル内のGTOの請求書

Cavalloのモータースポーツで行われた仕事 – ロールケージとのHTPのために準備を(車だけでなく、新たな6点式シートベルトに付属します)。新しい差動ラック&ピニオン。

前に2011には、2005年の周りにベアメタルから再描画し、その現在の色で終了し、内部がちょうど正しい黒革に再仕上げされています。再描画時にはエンジンを除去し、エンジンベイと下面完全詳細ました。さらに、外装クロムは再メッキされています。すべての作業は、カールスバッド、カリフォルニア州、モーション製品ウェスト社によって行われました。

この車は、いくつかの33年の間、前owner`s手にしていました。これらの30年以上の大多数のために車は南カリフォルニアにgaragedました。モータは、ビル·ラッドによってオーバーホール、及び付加的な機械的な作業は、ブレーキキャリパー、すべての新しいソフトブレーキラインのすべてのリビルドブレーキマスタシリンダ及びブースタの両方の再構築を含めた、再コアリング、ラジエター、新しいフロントスプリングを新たにインストールします標準サーモスタット、削除し、送信部を含む燃料タンクを改装し、再構築し、両方の燃料ポンプを再構築し、キャブレターをチューニング。

我々は、2012年に車を購入し、昨年コレクターに売却し、戻ったばかりの在庫にそれを買ってきました。

http://talacrest.com/Ferrari-Sales/Ferrari-250-GT-Lusso/4834.htm

 

関連記事

c93e42_ee09a70ed6454ed1b29998572dd424c1_jpg_srb_p_800_533_75_22_0_50_1_20_0

FERRARI F50

車両価格:ASK FERRARI F50 YEAR : 1997

記事を読む

image-thumb58I45N1I

1999 Ferrari 456M GTA

登録:V813JPM シャーシ番号:ZFFWP50C000114798 エンジ

記事を読む

4342700

Ferrari F1 Simulator ex Ferrari Factory ¥ASK

フェラーリ公式F12006チームのドライバーは、シミュレータを使用していました。 これは、

記事を読む

Ferrari 288 GTO

フェラーリ 288 GTO ¥ASK

車両価格:ASK G、T、Oは最も望ましいと間違いなく最も貴重なフェラーリの世界を飾る

記事を読む

image

1973 FERRARI DINO 246GT COUPÉ 3100万円~4300万円

予想価格:€250,000 - 350,000 25年以来、同じ民間所有で 1973

記事を読む

1981 FERRARI 512 BOXER BERLINETTA BELLANCAUTO LE MANS ENDURANCE RACING COMPETITION COUPE

1981 FERRARI 512 BOXER BERLINETTA BELLANCAUTO LE MANS ENDURANCE RACING COMPETITION COUPE 1億1552万円(SOLD)

Sold for US$ 990,000 元ファブリツィオViolati、マウリツィオ

記事を読む

MR2 KIT CAR REPLICA 360 SPIDER F1

MR2 KIT CAR レプリカ 360 SPIDER F1 128万円

車両価格:£6,999   こんにちはすべて、外側パネルが車上が搭載さ

記事を読む

フェラーリ 246

フェラーリ 246GT ディーノ 4531万円

車両価格:€349,000 Category Coupe Make

記事を読む

Ferrari 365 GTC 4 Spyder

Ferrari 365 GTC/4 Spyder ¥ASK

車両価格:ASK Delivered new to Ferretti in Italy

記事を読む

c93e42_26e87b0ffa7b467fb6f223e1fbc7001a_jpg_srb_p_800_533_75_22_0_50_1_20_0

FERRARI LaFERRARI ¥SOLD

FERRARI LaFERRARI YEAR : 2015 MILEA

記事を読む

Message

メールアドレスが公開されることはありません。

次のHTML タグと属性が使えます: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

PR

    • 3現在オンライン中の人数:
PAGE TOP ↑
リンク