*

PR

1969 Lamborghini Miura S ‘Jota’  ¥ASK

1969 Lamborghini Miura S 'Jota'

<スポンサーリンク>

車両価格:ASK

Although the S version of the Miura came out in 1969, it was not radically different from the original P400. Bob Wallace, Lamborghini’s development test driver wanted to explore more of the huge performance potential of the Miura, and built his own test bed car which ended up being brutally fast. This ‘Jota’ was so cutting-edge that only a small number of the improvements incorporated in it made their way in to the later Miura SV. The Jota was destroyed in 1972 in a crash being driven by someone whose abilities fell far behind the car’s. Five production SV’s were partially ‘Jota-ised’ but this was mainly cosmetic.

This Miura S was supplied new into Japan and has lived there since. The last (fifth) owner set out to produce a car whose closeness to the original Jota specification was much more than skin deep, and there is a comprehensive photo record and bills on file for over £365,000. This work included producing a set of bespoke hand formed aluminium bodywork with exposed rivets and fitting a specially modified SV engine, as well as a simply stunning ground up restoration. The build quality far exceeds anything produced by the factory in period. Please contact us for details of the extensive specification, which is too lengthy to list here.

We have taken this work a significant stage further, resulting in a show-stopping Miura which bears the closest inspection from even the most accomplished automotive engineer. This is almost certainly the most visually striking Miura, and the most exhilarating to drive, currently available anywhere. It also sounds superb – please click button opposite!

ミウラのSバージョンは、1969年に出てきたが、それは元のP400とは根本的な差はなかったです。ボブ·ウォレスは、ランボルギーニの開発テストドライバーは、三浦の巨大な潜在性能をもっと探求したかった、と残酷に高速になってしまった自分のテストベッドの車を構築しました。この「イオタ」はそれに組み込まれた改良のほんの数は、後に三浦SVに自分の道を作った最先端ました。イオタは、その能力の車の後ろに遠く落ちた誰かによって駆動される事故で1972年に破壊されました。ファイブ生産SVのは、部分的に「イオタは-ised」したが、これは主に化粧品でした。

このミウラが日本に新しい供給して以来、そこに住んでいます。最後の(5位)の所有者は、その親密元イオタ仕様に深い皮膚よりもはるかに多くをした車を生産するために設定して、終わる£365,000のファイルに関する包括的な写真の記録と請求書があります。この作品は、露出したリベットとオーダーメイドの手に形成されたアルミニウムボディワークのセットを生成し、特別に変更SVエンジンだけでなく、単に素晴らしい地面アップ修復をフィッティング含まれています。ビルドの品質は、これまでの期間中の工場によって生産何かを超えています。ここに一覧表示するにはあまりにも長いです豊富な仕様の詳細についてはお問い合わせください。

私たちも、最も熟練した自動車技術者から最も近い検査を負いショー停止三浦で、その結果、重大な段階、さらにこの作品を撮影しています。これは、ほぼ確実に、最も視覚的にどこにでも三浦に衝突し、大部分が駆動するように爽快な、現在入手可能です。また、優れた音 – ボタン反対をクリックしてください!

http://www.cheshireclassiccars.co.uk/classic-cars-for-sale/1969-lamborghini-miura-jota

関連記事

2001 Lamborghini Diablo VT  4615万円

車両価格:$385,900 Clean Carfax, 6.0L 48 Valve V

記事を読む

1969 Lamborghini Islero s 3330万円

車両価格:$279,500 この1969ランボルギーニ·イスレロSは非常にまれであり、

記事を読む

1971 K Lamborghini Miura S SV 2億2493万円

車両価格:£1,250,000 私たちは販売のためのこの素晴らしい三浦、世界のどこに販

記事を読む

Lamborghini Aventador Roadster 6026万円

車両価格:£329,950 エクストラ 20 "/21"パークのリアビューカメラ

記事を読む

LAMBORGHINI Diablo GT ¥ASK

車両価格:ASK The 2000 Model LAMBORGHINI Diablo GT

記事を読む

ランボルギーニ ムルシエラゴ LP670スーパーヴェローチェ 4180万円

車両価格:4180万円 ★ヨーロッパ並行車 ★世界限定350/15号車 ★内装/ブ

記事を読む

Lamborghini Spyder MY07 1471万円

車両価格:€113,050 ベントレー、ランボルギーニ、パガーニとKTMGallard

記事を読む

1973 Lamborghini Espada 400 GT Series III by Bertone 1356万円(SOLD)

Sold for $110,000 350馬力、3929のcc DOHC V型1

記事を読む

ランボルギーニ ディアブロ クーペ MSマフラー ¥ASK

車両価格:ASK ★ヨーロッパ並行 ★リアウィング ★リアバンパーレス ★フロ

記事を読む

【SGT?】ランボルギーニ・ガヤルドRG3 ¥ASK

車両価格:ASK http://www.carsensor.net/usedcar

記事を読む

Message

メールアドレスが公開されることはありません。

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

PR

    • 5現在オンライン中の人数:
PAGE TOP ↑
リンク