*

PR

The Williams FW20 #05 ¥SOLD

公開日: : F1 , ,

wh-sale-fw20-05

<スポンサーリンク>

1998ウィリアムズ/メカクロームFW20の車台番号05
1998長年のための式1の中で最も過激なルール変更を見ました。狭い、溝付きタイヤと狭トラックが導入され、全てのチームに挑戦を証明します。ウィリアムズよりもので、より多くのなし。
しかし、ウィリアムズはこれまで、その猛烈な競争力を持つように、チャレンジしてこれまでに弾力ました。彼らはアーチライバルにデザインの第一人者、エイドリアン・ニューイを失ったにもかかわらず、工場のエンジンサプライヤーとしてマクラーレンとルノースポーツの撤退は、メカクロームエンジンをリースチームを去った、ウィリアムズは浮力残りました。
ギャビン・フィッシャーは世界チャンピオンのジャック・ビルヌーブが前年ヴィルヌーヴに二番目に終わっていた高い評価をハインツ=ハラルド・フレンツェンと一緒に保持された君臨、もちろん、チーフデザイナーに就任し、。これは、シーズンの終わりに彼らの出発を発表ウィリアムズチームとグッドイヤーはグローブベースのチームを助けていないために厳しい年になりました。しかし、深刻な危険にさらさもかかわらず。ウィリアムズはまだコンストラクタータイトルに第三終えることができました。
1997年のワールドチャンピオン、ジャック・ビルヌーブは、1998年シーズンには、主にウィリアムズFW​​20-05を使用していました。彼は表彰台がすべてのFW20の内蔵のシャーシ05は、最も成功した作りホッケンハイムとブダペストで終了達成、9レースでそれを使用していました。
現在、2000年代初頭の非周期BMWのカラーリングに提示し、エンジンなしで、FW20-05は手頃な価格で素晴らしい投資を表します。ワールドチャンピオンのジャック・ビルヌーブを君臨して2つの表彰台仕上げにレース、車が上昇市場でのお金のための非常に大きな値を示しています。
FW20-05はと完全に供給されます。
ウィリアムズアーカイブからレース毎レースの写真、エンジニアリングノートおよびその他の歴史的資料を含む◾A総合的な履歴ファイル
真偽の◾Certificate
個別の交渉では、継続的な貯蔵および輸送は、この車のために利用可能です。これは、元の「ウィン」のカラーリングにFW20-05を返すと仕様を実行するために車を再構築することも可能です。

1998 Williams/Mecachrome FW20 chassis number 05

1998 saw the most radical rule changes in Formula 1 for many years. Narrower, grooved tyres and a narrower track were introduced and would prove a challenge to all the teams. None more so than Williams.

Ever resilient though, Williams took on the challenge, as ever with its ferocious competitiveness. Even though they had lost design guru, Adrian Newey to arch rivals McLaren and Renault Sport’s withdrawal as a factory engine supplier left the team leasing Mecachrome engines, Williams remained buoyant.

Gavin Fisher took over as chief designer and, of course, reigning World Champion Jacques Villeneuve was retained alongside highly rated Heinz-Harald Frentzen who had finished second to Villeneuve the previous year. It was to be a tough year for the Williams team and Goodyear announcing their departure at the end of the season didn’t help the Grove based team. However, even though severely compromised. Williams still managed to finish third in the Constructor’s title.

1997 World Champion, Jacques Villeneuve used Williams FW20-05 predominantly in the 1998 season. He used it in nine races, achieving podium finishes at Hockenheim and Budapest making chassis 05 the most successful of all the FW20’s built.

Currently presented in the non-period BMW livery of the early 2000’s and without engine, FW20-05 represents a fantastic investment at an affordable price. Raced to two podium finishes by reigning World Champion Jacques Villeneuve, the car represents tremendous value for money in a rising market place.

FW20-05 will be supplied complete with:
◾A comprehensive history file containing photographs, engineering notes and other historic documentation on a race by race basis from the Williams archive
◾Certificate of authenticity

By separate negotiation, ongoing storage and transport is available for this car. It is also possible to return FW20-05 to its original ‘Winfield’ livery and rebuild the car to running specification.

http://www.carsinternational.com/williams-heritage/fw20-05/

 

関連記事

1988 Lola F1 2667万円

車両価格:$224,500 歴史 これは、ローラの最後のDFV / DFZ駆動の

記事を読む

TEAM BETSAFE GUMBALL 3000 F1 ¥ASK

    私たちは、2016年のチームBetsafeガムボール

記事を読む

Mercedes Benz SL55 F1 Safety Car ¥ASK

車両価格:ASK フォーミュラ1セーフティカー - イベントのための優れた条件&素晴ら

記事を読む

Jordan EJ13 F1 Car 6725万円

        車両価格:£420,000

記事を読む

Eurobrun 189 F1 Car 2693万円

車両価格:£149,995 エンジン容量:3500。 トランスミッション:マニ

記事を読む

1971 March Formula 1 711 ¥ASK

車両価格:ASK March 711/3 Built in 1971 for

記事を読む

Arrows A21 chassis 06 5596万円

車両価格:£299,995 矢印A21シャーシ062000 すべての出発機器やピッ

記事を読む

1980 Tyrrell 010 Formula One 2202万円(SOLD)

  Sold for €179.200 ルーカスの燃料噴射と4

記事を読む

Tyrrell P34 1億495万円?(SOLD)

  車両価格:£750,000(SOLD)(別の記事より) &nb

記事を読む

【F1】Lotus 81 Formel 1, Chassis No. 2 7053万円

車両価格:7053万円 Description: Lotus 81 Chassis

記事を読む

Message

メールアドレスが公開されることはありません。

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

PR

    • 8現在オンライン中の人数:
PAGE TOP ↑
リンク