*

PR

2007 Lamborghini Murciélago LP640-4 Coupe

AZ16_r109_001 AZ16_r109_002 AZ16_r109_004 AZ16_r109_003

<スポンサーリンク>

予想価格:$275,000 – $325,000

640馬力、6496 ccの60度V型12気筒エンジン、6速マニュアルトランスミッション、フロントおよび油圧ショックアブソーバーと同軸コイルスプリングとリア独立懸架、およびABS付き4輪カーボンセラミックディスクブレーキ。ホイールベース:で104.9。

マニュアルトランスミッションを搭載したばかりの26米国仕様例の•One
•ただ新しいから6000マイルの下で。おそらく最低走行距離6速例
•最近サービスを提供し、新しいクラッチを装備

親会社アウディの指導の下で構築された最初の全く新しいランボルギーニのように、ムルシエラゴは当時駆け出しイタリアのスーパーカーメーカー大きな前進でした。フェラーリやポルシェとのレベルの競技場で競争する最後ことができ、ムルシエラゴは、ランボルギーニは、その顧客が期待される信頼性と信じられないほどのパフォーマンスとビジュアル品格を組み合わせた車を生産することができることを示しました。

ランボルギーニは、2006年のジュネーブモーターショーでムルシエラゴに最初のメジャーアップデートをリリースしました。ムルシエラゴLP640-4吹き替え、4輪駆動で640馬力の出力のために、LP640は、すでに高速ムルシエラゴにパフォーマンスで歓迎ブーストをもたらしました。カジュアルな観察者に、LP640は、主に内外前任者と同じだったが、美しさは細部にありました。車は最大の視覚的な識別子は、その巨大な単一の中央に取り付けられた排気口であることと、改装テールライトと一緒に新しいフロントとリアバンパーを受けました。クライアントのほんの一握りは、 “標準” 6速マニュアル・オプションを選択しましつつ、第1世代のムルシエラゴ、フェラーリ599 GTBのような他の現代のスーパーカーと同様に、生産ムルシエラゴLP640sの大部分は、パドルシフトトランスミッションを装備しました。

黒のレザーインテリアを超えるオロアドニスのめったに見られない印象的な色合いに仕上がり、これは、6速マニュアルトランスミッションを装備ちょうど26米国仕様LP640クーペの一つです。内部では、それは、クラスのタッチを追加するオプションのコントラスト「Q-Citura「キルトステッチとブラックレザーに仕上がっています。これは、両方のヘッドレストにエンボス加工エンブレムを追加し、ガラスエンジンカバー、黄色のブレーキキャリパー、およびブランディングパッケージを含む他の多数の追加オプションが装備されています。また、カーナビゲーションシステムと、前の所有者とランボルギーニコレクタによってインストール、アップグレード、および専門的にインストールされたサウンドシステムを、遊ばします。さらに残りの部分からそれを分離し、エンジンベイは、有名なランボルギーニの工場出荷時のテストドライバーバレンティーノBalboniによって署名されています。

LP640は明らかに良く、その全体の生命のために世話をされた、信じられないほどの全体的な状態のままです。最近では、フルサービスを受信し、そのクラッチがその時点で交換していました。車に伴い遅く2015年にキャロルトン、テキサス州のノーウッド自動イタリアによって完全検査から、そのサービスだけでなく、ドキュメントからの領収書だけでなく、取扱説明書のセットがあります。

現在、新しいからすぐ下に5900マイルを示し、これはおそらく存在で最低走行距離6速マニュアルLP640クーペであり、それは走行距離計の上万下のマイルで唯一の3つのそのような例の一つであると考えられています。言うまでもなく、それは確かに最もコレクタブル近代的なランボルギーニの一つとなり、個人がアナログ感のある近代的なスーパーカーを探しのための理想的な買収となります。

 

640 bhp, 6,496 cc 60-degree V-12 engine, six-speed manual transmission, front and rear independent suspension with hydraulic shock absorbers and coaxial coil springs, and four-wheel carbon-ceramic disc brakes with ABS. Wheelbase: 104.9 in.

  • One of just 26 U.S.-specification examples equipped with a manual transmission
  • Just under 6,000 miles from new; possibly the lowest mileage six-speed example
  • Recently serviced and fitted with a new clutch

As the first all-new Lamborghini built under the tutelage of parent company Audi, the Murciélago was a huge step forward for the then-fledgling Italian supercar manufacturer. Finally able to compete on a level playing field with Ferrari and Porsche, the Murciélago showed that Lamborghini could produce cars that combined incredible performance and visual panache with the reliability its customers expected.

Lamborghini released the first major update to the Murciélago at the 2006 Geneva Motor Show. Dubbed the Murciélago LP640-4, for its output of 640 horsepower with four-wheel drive, the LP640 brought a welcome boost in performance to the already fast Murciélago. To the casual observer, the LP640 was largely the same as its predecessor both inside and out, but the beauty was in the details. The car received new front and rear bumpers along with restyled taillights, with the largest visual identifier being its massive singular central-mounted exhaust outlet. Similar to the first generation Murciélago and other contemporary supercars like the Ferrari 599 GTB, the majority of the Murciélago LP640s produced were fitted with paddle-shift transmissions, while only a handful of clients opted for the “standard” six-speed manual option.

Finished in the seldom-seen and striking shade of Oro Adonis over a black leather interior, this is one of just 26 U.S.-specification LP640 coupes fitted with a six-speed manual transmission. Inside, it is finished in black leather with the optional contrast “Q-Citura” quilted stitching adding a touch of class. It is outfitted with numerous other additional options including a glass engine cover, yellow brake calipers, and the Branding package, adding embossed emblems to both headrests. Additionally, the car sports a navigation system and an upgraded and professionally installed sound system, installed by a previous owner and Lamborghini collector. Further separating it from the rest, the engine bay is signed by famed Lamborghini factory test-driver Valentino Balboni.

The LP640 remains in incredible overall condition, clearly having been well cared for its entire life. It recently received a full service and had its clutch replaced at that time. Accompanying the car are receipts from that service, as well as documentation from a full inspection by Norwood Auto Italia of Carrollton, Texas, in late 2015, as well as a set of owner’s manuals.

Currently showing just under 5,900 miles from new, this is possibly the lowest-mileage six-speed manual LP640 coupe in existence, and it is believed to be one of only three such examples with under 10,000 miles on the odometer. Needless to say, it will surely become one of the most collectable modern Lamborghinis and would be the ideal acquisition for the individual looking for a modern supercar with an analog feel.

http://rmsothebys.com/az16/arizona/lots/2007-lamborghini-murcielago-lp640-4-coupe/1078355

関連記事

2014 Lamborghini Aventador 5854万円

車両価格:$489,500 Up for sale is my personal 2

記事を読む

ランボルギーニ ムルシエラゴ LP670-4SV R-SV GT1 FIA認定ルマンカー ¥ASK

車両価格:ASK 2010年モデル ルマン出場車輌 FIA認定車輌 1オーナー車カ

記事を読む

1981 Lamborghini Countach LP400 S Series III by Bertone

$900,000 - $1,100,000 365馬力、6デュアル喉ウェーバー4

記事を読む

1986 LAMBORGHINI COUNTACH 5000 QUATTROVALVOLE ¥ASK

車両価格:ASK   --Black with Beige leath

記事を読む

1999 Lamborghini Diablo Roadster VT 4663万円

車両価格:$389,888 1999 Lamborghini Diablo Roads

記事を読む

LAMBORGHINI MURCIELAGO LP670 R-SV GT1 6501万円

車両価格:6501万円 Description: LAMBORGHINI MURCI

記事を読む

Lamborghini Countach 5000 Quattrovalvole (1986). ¥ASK

車両価格:ASK ランボルギーニカウンタックはちょうど立ち上げフェラーリテスタロッサの

記事を読む

Lamborghini Aventador Roadster 6026万円

車両価格:£329,950 エクストラ 20 "/21"パークのリアビューカメラ

記事を読む

1971 Lamborghini Miura SV 2億3217万円(SOLD)

    Sold for $2,090,000

記事を読む

1971 Lamborghini Miura P400 SV by Bertone

予想価格:$2,000,000 - $2,400,000 4ウェバーツインチョー

記事を読む

Message

メールアドレスが公開されることはありません。

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

PR

    • 0現在オンライン中の人数:
PAGE TOP ↑
リンク